کتاب باز

به خانه کتابخوان ها خوش آمدید. کامنت های پر مغز و محتوی اطلاعات کتابخوانی به صورت پست منتشر میشوند..

کتاب باز

به خانه کتابخوان ها خوش آمدید. کامنت های پر مغز و محتوی اطلاعات کتابخوانی به صورت پست منتشر میشوند..

آخرین مطالب

معرفی وبلاگ

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

سلام. اینجا محیط جدید و البته دنیای جدیدی برای من هست. جایی که خیلی توش احساس آرامش دارم،چون قرار بر این هست که از دوست داشتنیهام بنویسم; از کتابهایی که خوندم و شخصیتهایی که در میان صفحات زندگی کرده اند و من گاه به گاه دنیاشون رو ورق زده ام. 

قرار براین هست که دوستای کتابخونم رو به این وبلاگ دعوت کنم و اینجا برای ما یک کتابخونه مرجع مجازی باشه. از همه چیز کتاب بنویسیم و بخوانیم و تجربیات مطالعه مون رو در اختیار هم قرار بدیم. 

امروز از کتابخونه کتاب سرزمین جاوید رو گرفتم ،از منشی خواستم تا سرچ کنه و هر کتابی با ترجمه ذبیح الله منصوری موجود دارند رو معرفی کنه. من یک ضرب المثل برای خودم دارم و اونم اینه که کتابی که مترجمش ذ منصوری هست رو چشم بسته بخرید و با چشم باز بخوانید و حض کنید . من عاشق یادداشتهای مترجم در پاوررقی هستم. منشی کتاب سرزمین جاوید رو معرفی کرد و چشمای من برق زد. الانم تو سکوت تاریک خونه بدنبال هوای ابری،کتاب رو جلوم گذاشتم تا بعد از این یادداشت برم سراغش. هرگز تجربه خوندن کتاب خواجه تاجدار رو با این مترجم فراموش نمیکنم. خوندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم چون علاوه بر اینکه یک داستان مفصل تاریخی رو مطالعه کردید ،همزمان دریچه روشنی به اطلاعات تاریخیتون باز کردید،این یعنی هم فال و هم تماشا. 

امیدوارم بتونم بخش عمده ای از کتاب رو بخونم و با خبر خوب پست بعد رو بنویسم. لطفا کتابهای خوب رو معرفی کنید.همونطور که در بیوی وبلاگ نوشتم شما کامنت گزارها هم یکی از نویسندگان این وبلاگ هستید.

  • کتاب باز

نظرات  (۴)

عزیزم کارت عالیه.موفق باشی
خواجه ی تاجدار رو دارم.همه ی کتاب یه طرف,صحنه ی جنگیدن لطفعلی خان زند و کشته شدنش یک طرف
پاسخ:
ممنون ترانه جون منم واقعا اون کتاب رو خیلی دوست دارم. کم نظیره
سلام کارتان ارزشمند است. از طریق وب بانو ترانه وب تان را پیدا کردم.من هم کتابهایی با ترجمه ذبیح الله منصوری خوندم که الان فقط سه تفنگدار تو ذهنمه.
 رمان های زیبای جو جو مویز ترجمه مفتاحی رو بهتون توصیه می کنم.
من پیش از تو
من پس از تو
یک بعلاوه یک

پاسخ:
ممنون عزیزم . خوش آمدی. من تمام کارهای ذبیح الله منصوری رو دوست دارم.
کتابهای جوجومویز. هم تو برنامه خوندن دارم. ممنون از معرفیت
سلام میشه چند تا رمان نفسگیر دیگه معرفی کنی ?رمان کنیز رومی را چند روزه شروع کردم با وجود تعریفایی که کردن هیجان خوندن نداره !پشیمون شدم گرفتمش !راستی دختری در قطار ترجمه شده به فارسی ?ممنون 
پاسخ:
سلام رمان نفس گیر باید فکر کنم . چشم.بله دختری در قطار چندین ترجمه داره. 
سلام 
من عاشق ترجمه های ذبیح ا... منصوری هستم 
کتابهای " مردی بالای صلیب " ، " سقوط قسطنطنیه " و " سینوهه " زیباترین کتابهایی بود که با ترجمه ایشون خوندم و البته به دوستان هم پیشنهاد میکنم .
پاسخ:
دوتای اولی رو نخوندم حتما میرم سراغشون. ممنون که معرفی کردی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی