کتاب باز

به خانه کتابخوان ها خوش آمدید. کامنت های پر مغز و محتوی اطلاعات کتابخوانی به صورت پست منتشر میشوند..

کتاب باز

به خانه کتابخوان ها خوش آمدید. کامنت های پر مغز و محتوی اطلاعات کتابخوانی به صورت پست منتشر میشوند..

آخرین مطالب

دختری در قطار

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ

آب دست تونه زمین بذارید و برید یه کتاب فروشی معتبر و این کتاب بی نظیر رو تهیه کنید. قول میدم تا پایان کتاب نه تنها دلتون نیاد زمین بذارید بلکه مثل من از کار و زندگی هم بیوفتید. من البته از خواب و خوراک هم افتادم و زمانی که حقیقت داستان برام مشخص شدم قوتی به بدنم رسوندم. 

این کتاب پرفروشترین کتاب 2016 هست و به محض انتشار یکی از قویترین کمپانی های فیلم سازی حقوق مربوط به ساخت فیلم براساس کتاب رو خریداری کرده. در توضیح این رمان فقط و فقط یک کلمه میشه گفت نفس گییییییر. انگار سوار یک اسب وحشی شدین و به تاخت دارین میرین. شاید هم یک قطار سریع السیر. اینم اضافه کنم این کتاب شببه هیچ کتاب دیگه ای که تابحال خوندم نیست،بسیار منحصر بفرده. بی صبرانه منتظرم فیلم ش ساخته بشه. هرچند مطمئنم هرگز جای کتابش رو برای خواننده هاش نمیگیره. یه تعریف دیگه بکنم اون این که اگر بخوام 20 کتاب برتری رو که خوندم معرفی کنم قطعا دختری در قطار یکی از اونهاست. من نسخه ای بوک کتاب رو خوندم و البته پشیمونم کلا با کتاب الکترونیک ارتباط برقرار نمیکنم. کتاب رو باید ورق زد و لبه ش رو تاکرد اون زمانی که داری موقتا با ماجرا خدا حافظی میکنی بعد باید برگردی لبه تاشده رو باز کنی و بگی خوب من برگشتم ،دستمو بگیر ببر به دنیات.



  • کتاب باز

نظرات  (۴)

این کتاب رو حتما تو جلسه ی اینبار پیشنهاد میدم
پاسخ:
امیدوارم در مورد،این کتاب با من هم عقیده باشی 

من عادت دارم چن تا کتاب رو با هم بخونم !

الان دارم " من پس از تو رو میخونم "

با پیشنهاد شما این کتاب رو هم شروع کردم

مرسی از معرفی این کتاب زیبا !

پاسخ:
چه جالب که چند تا کتاب رو با هم میخونین. حس کتابها با هم تداخل نداره؟
خواهش میکنم. خوشحالم راضی بودین؟

سلام

اول در مورد سوالتون عرض کنم که ... فکر نمیکنم حس کتابها با هم تداخل کنه

یا شاید هم من عادت کردم به این سبک کتاب خوندن

همونطوری که عادت دارم موقع کار آهنگ گوش کنم

در حالی که شاید کسی باشه که تمرکزش رو با آهنگ از دست بده

و حالا در مورد کتاب بنویسم که این کتاب رو به پیشنهاد شما خوندم

میتونم بگم که کتاب قشنگی بود

البته یه مقدار گاهی گیج کننده میشد

ولی در اکثر مواقع بشدت داستان جذب کننده هست و همش منتظریم تا پایان داستان رو بفهمیم و جالب اینجاست که تا آخرین صفحه هم نمیشه پایانش رو حدس زد

یا حداقل من نتونستم

به نظرم کتابی هست که باید چند باره خونده بشه

دوس دارم فیلمش رو هم ببینم که احتمالا به زیبایی کتابش نخواهد بود

در هر صورت ممنون بابت این پیشنهاد خوب

 

مرسی از معرفیتون اما این کتاب به صورت ترجمه شده است یا اینکه به صورت متن اصلیه ؟؟؟  اگر متن اصلی باشه که سخته :(
پاسخ:
خواهش میکنم. 
نگران نباشید این کتاب چندین ترجمه داره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی