کتاب باز

به خانه کتابخوان ها خوش آمدید. کامنت های پر مغز و محتوی اطلاعات کتابخوانی به صورت پست منتشر میشوند..

کتاب باز

به خانه کتابخوان ها خوش آمدید. کامنت های پر مغز و محتوی اطلاعات کتابخوانی به صورت پست منتشر میشوند..

آخرین مطالب

شب مستی نیرزد به بامداد خمار

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ب.ظ

دو کتاب رمان فارسی که همیشه در خاطرها میمونه و من خیلی اوقات خوندنشون رو به دختران در سن ازدواج توصیه میکنم بامداد خمار و دالان بهشت هست. در بامداد خمار عواقب هم کفو نبودن و عدم سازگاری فرهنگی طرفین ازدواج روایت میشه و در دالان بهشت تاثیر غرور در تخریب عشق.

کتاب نگین محبت به قلم فریده رهنماداستانی با قلم زیبا و روایی و بسیار پر محتوی ست با همان مضمون با مداد خمار و البته با تفسیر بیشتر. داستانی که به صورت مبسوط به ازدواجی نافرجام میپردازد و به چه زیبایی به این مسئله را که ازدواج تنها با توافق طرفین همراه نمیباشد و اتصال دو خانواده و دو فرهنگ ست ، به نگارش در می آورد. 

  • کتاب باز

نظرات  (۲)

من کتاب " بامداد خمار " رو خوندم

به نظرم یکی از بهترین رمانهای ایرانی هست که نوشته شده

ایکاش این داستان رو مثل یه کتاب درسی در مدارس آموزش میدادن

باور کنین این داستان بارها و بارها اتفاق افتاده و احتمالا خواهد افتاد

ازدواج یا انتخابی که کورکورانه انتخاب شده و عواقبش یک عمر مثل سایه همراه آدم میمونه

کتاب " نگین محبت " رو نخوندم ولی سعی میکنم بزودی این کتاب رو هم شروع کنم

شما پیشنهادای خوبی برای مطالعه میدین

واقعا دستتون درد نکنه

خدا ازتون راضی باشه

پاسخ:
بله درسته این اتفاق بارها و بارها خواهد افتاد چون عشق چشم عقل رو متاسفانه کور میکنه. 
من هم از حضور شما ممنونم امیدواوم لایق تعریف تون باشم
اولین رمانی بود که خوندم اونقدر دوسش داشتم که تو یک روز تموم اش کردم
پاسخ:
بامداد خمار؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی